ERC exigeix es destini una partida pel Pla d’Usos de l’Horta als pressupostos del 2018

Els republicans volen garantir així que aquest s’aprovi i es comenci a aplicar el més aviat possible
El grup municipal d’ERC-Avancem a la Paeria exigeix que es destini una partida al Pla d’Usos de l’horta en els pressupostos pel 2018. D’aquesta manera, els republicans volen garantir que aquest s’aprovi definitivament i es comenci a implementar el més aviat possible.

Josep Maria Baiget, portaveu del grup republicà, explica que el Pla d’Usos era l’objectiu troncal del seu programa electoral per l’Horta, el qual garanteix una millor qualitat de vida als seus veïns. “El que sempre hem defensat els regidors d’Esquerra és que els veïns de l’Horta puguin viure a l’Horta i de l’Horta. Aquest Pla d’Usos, pel qual hem lluitat des de la nostra arribada a la Paeria, garanteix entre moltes altres coses, la promoció dels valors socials, la protecció del paisatge, els valors mediambientals i l’economia familiar de l’Horta, així com l’accés de qualitat al transport públic entre l’Horta i la ciutat, per tant continuarem vetllant per a que aquest s’apliqui el més aviat possible”, diu Baiget.

Segons el regidor, si la Paeria inclou una partida pressupostària pel Pla d’Usos, als pressupostos del 2018, és garantirà que aquest s’aprovi en les darreres setmanes i és comenci a aplicar el més aviat possible. “Hem de ser capaços d’invertir la tendència de despoblació d’aquest indret de Lleida per convertir-lo en un lloc de qualitat per viure i per treballar, per tant urgeix que el Pla d’Usos es comenci a fer efectiu en els darrers mesos. Hem de felicitar a la Paeria que hagi acceptat la nostra proposta de creació del mateix, ara hem de garantir que continuï amb aquesta tasca, comprometent-se a aplicar-lo” finalitza el regidor.