ERC agraeix la invitació de la Consellera d’Agricultura al Fòrum de l’Aigua, però veu complicada la seva assistència

Meritxell Serret
Els republicans li recorden a Fèlix Larrosa que Meritxell Serret es troba a l’exili a causa de l’aplicació de l’article 155 promogut pel seu propi partit, però que aquesta situació canviarà tan aviat sigui revalidada, de nou, a les urnes el proper 21 de desembre.
El grup municipal d’ERC-Avancem a la Paeria agraeix al Tinent d’Alcalde, Fèlix Larrosa, la invitació tramesa a la consellera Meritxell Serret al Fòrum de l’aigua de Lleida, tot i que reconeix la impossibilitat que hi pugui assistir, ja que Serret es troba a l’exili a causa de l’aplicació de l’article 155 sobre Catalunya.

Carles Vega, president del grup municipal, assegura que ha estat el primer que l’ha sorprès aquesta invitació, “no només perquè la Consellera Serret sigui la persona més adient per assistir al Fòrum, per la qual cosa hem d’agrair la consideració que ha tingut el Govern de la Paeria d’invitar-la; sinó perquè el Tinent d’Alcalde, tot i sabent que va ser destituïda ara fa un mes amb el suport del PSC-PSOE, la continua considerant Consellera legítima, per tant no sabem si alegrar-nos per aquest canvi de rumb del PSC o és que realment s’està rient dels milers de lleidatans i lleidatanes que vam votar forces independentistes les passades eleccions, la qual cosa trobaria de molt mal gust per part d’un Tinent d’Alcalde”, diu Vega.

El regidor recorda a Larrosa que si la consellera és a l’exili és perquè el seu partit PSC-PSOE va votar a favor de l’aplicació de l’article 155 a Catalunya. “Per tant, demanem al seu superior, l’alcalde Àngel Ros, que comparegui i ens confirmi si ha convidat a la Consellera perquè la considera legítima, per tant ha deixat de formar part del bloc del 155 amb PP i Ciudadanos i donarà suport al dret a decidir el 21D, o perquè fa mofa de tota la gent de Lleida que vam votar independència les passades eleccions i, alhora, escarni de la situació de la Consellera, per la qual cosa creiem que haurien de dimitir”, finalitza el regidor.