ERC-Avancem insta Ros a resoldre la situació de la concessió de la zona blava

Grup Municipal
Els republicans denuncien que les màquines expenedores de tiquets estan contínuament espatllades
El grup municipal d’Esquerra Republicana de Catalunya-Avancem a l’Ajuntament de Lleida torna a denunciar que nombroses màquines de la zona blava estan fora de servei o no accepten el pagament amb targetes de crèdit, unes avaries que es repeteixen reiteradament, de manera que s'ofereix un servei pèssim a la ciutadania. En aquest sentit, lamenta la manca de manteniment del servei i insta l’equip de govern a resoldre urgentment la situació de la concessió d’aparcament de vehicles.

Els republicans han comprovat aquesta setmana que hi ha hagut fins a cinc màquines espatllades alhora en la mateixa àrea del Centre Històric.

El grup denuncia que actualment el contracte de concessió no està en vigència i recorda que a finals d’any l’alcalde va anunciar que es faria una nova licitació, després que es fes enrere sobre l’Acord de Pressupost del 2016 signat amb Esquerra per remunicipalitzar la zona blava.

Els republicans continuen defensant que trencar amb el model de concessió privada i passar a una gestió directa de la Paeria és la millor opció per garantir un servei de qualitat a la ciutadania, a més de ser beneficiós per a les arques municipals i per als treballadors del servei.

Tanmateix, davant la negativa de Ros a tirar endavant la remunicipalització promesa, ERC exigeix posar fi a la situació de provisionalitat que hi ha des de que va acabar la vigència del contracte amb l’empresa concessionària, al setembre del 2016.