ERC-Avancem demana que es convoqui el Consorci de persones sense llar

Grup Municipal
Els republicans denuncien manca d’informació i reclamaran al ple aclariments sobre el cost i l’origen dels diners que s’invertiran a l’alberg

El grup municipal d’Esquerra Republicana de Catalunya-Avancem ha demanat la convocatòria del Consorci de persones sense llar i ha tornat a denunciar opacitat de l’equip de govern respecte la decisió de fer finalment l’alberg a l’antic Convent de les Josefines, del qual es va firmar ahir el compromís de compra-venda.

Els republicans denuncien que no s’ha informat al Consorci de persones sense llar del canvi d’ubicació de l’alberg, que inicialment s’havia de fer a l’edifici del pare Coll, i que els grups municipals ho van saber pels mitjans de comunicació.

A més, demanaran al ple que Ros aclareixi amb quins diners comprarà l’edifici la Paeria, ja que la informació facilitada a la Comissió de les Persones celebrada aquest dijous es contradiu amb les explicacions de l’alcalde als mitjans de comunicació dimarts. En aquest sentit, Ros va anunciar que l’herència d’1 milió d’euros que una ciutadana va donar a l’Ajuntament es destinarien a la rehabilitació del convent, mentre que Rodamilans va explicar que servirien per comprar l’edifici.

ERC-Avancem considera positiu fer l’alberg al Convent de les Josefines, situat al carrer Acadèmia, donat que sempre ha defensat que no s’havien de concentrar més serveis socials al Centre Històric, però continua reclamant que la gestió sigui municipal i no en mans d’entitats religioses.