Les dones i homes del grup municipal ERC-Avancem fan vaga el 8 de març

Grup Municipal
La regidora i els regidors de la Paeria només assistiran als actes reivindicatius del Dia Internacional de les Dones

El grup municipal d’Esquerra Republicana de Catalunya-Avancem a la Paeria farà vaga aquest dijous 8 de març en motiu del Dia Internacional de les Dones. Tant els càrrecs electes com les treballadores del grup se sumen a la vaga feminista que reivindica la total igualtat entre dones i homes.
La regidora del grup, Núria Marín, i els regidors, Carles Vega i Josep Maria Baiget, només participaran als actes programats per sindicats i col·lectius per a la jornada reivindicativa.
Núria Marín explica que “el 8 de març s’ha de lluitar cada dia, però el Dia Internacional de les Dones serveix per visualitzar les reivindicacions de la revolta feminista”.
Així, destaca que tothom està interpel·lat a la vaga: “Al grup municipal tots ens sumem a la vaga perquè és imprescindible implicar a dones i homes en els canvis necessaris per acabar amb el model socioeconòmic patriarcal que encara perviu avui.”
“És una vaga que pretén denunciar la discriminació que patim les dones des del punt de vista de la bretxa salarial, però també en l’àmbit de les cures, l’associacionisme, el consum -per l’elevat cost dels productes d’higiene femenina, que haurien de ser considerats de primera necessitat- i la vida estudiantil”, conclou Marín.