ERC-Avancem demana el cessament immediat del Cap de Gabinet de Ros per la seva actuació inacceptable contra una protesta veïnal

Grup Municipal
Carta de Carles Vega al Paer en Cap, Àngel Ros

Benvolgut Alcalde,
Ha arribat al nostre coneixement que el proppassat 7 de març el Cap de Gabinet d’Alcaldia, senyor José Crespín Gómez, va tenir una actuació impròpia d’una persona que desenvolupa aquest càrrec i que va més enllà de les seues funcions. Em refereixo al moment, recollit en diferents imatges de vídeo difoses per diversos mitjans, en què empeny de forma violenta una dona i un grup de persones que l’acompanyaven a la sortida de l’acte de presentació de l’exposició de l’obra de Santiago Sierra ‘Presos polítics a l’Espanya contemporània’, censurada a la Feria Internacional de Arte Contemporáneo de Madrid (Arco).
La bona imatge de la institució que presideixes, darrerament força malmesa, no pot permetre’s cap més actuació que n’aprofundeixi el deteriorament. Més quan aquesta actuació constitueix per se un atac a la llibertat d’expressió de les persones i ha provocat una gran indignació en bona part de la ciutadania. Aquesta circumstància, que considerem del tot inacceptable, em mou a demanar-te, en nom del grup municipal que presideixo, la destitució del senyor José Crespín amb caràcter immediat.
Atentament,

Carles Vega Castellví