ERC-Avancem preguntarà pel cost de la pantalla gegant per veure La Roja i demana que es fixin criteris per futurs esdeveniments

Grup Municipal
Autor: José Carlos Monge
També demana saber quanta gent va assistir a la retransmissió, després que s’hagin publicat fotografies amb la sala buida

El grup municipal d’Esquerra Republicana de Catalunya-Avancem a la Paeria farà una bateria de preguntes a la Comissió informativa de les Polítiques de drets i serveis a les persones, per a la política cultural, de l’educació, esports i de la participació del mes de juliol respecte al cost i la repercussió de la instal·lació d’una pantalla gegant al pavelló de Balàfia per veure el partit de vuitens de final del Mundial de Rússia en què jugava la selecció espanyola, donada la poca assistència de públic que han difós alguns mitjans de comunicació.

En concret, ERC-Avancem demana que l’equip de govern faci públic el cost total de la retransmissió del partit, inclosa la instal·lació de la pantalla gegant, el lloguer d’equips audiovisuals, materials, cadires, personal tècnic, de vigilància, de neteja, etc.

També preguntarà si es té constància de quanta gent va assistir a la cita esportiva i exigirà una valoració acurada per tal de posar sobre la taula la necessitat o interès general de la ciutadania en aquest tipus d’esdeveniments i la seva organització per part de la Paeria.

Per últim, preguntarà quins criteris s’han tingut en compte i quins es tindran en un futur en la decisió d’instal·lar pantalles gegants per difondre actes, siguin esportius o no.

El grup d’Esquerra a la Paeria considera que es tracta d’una despesa supèrflua que es podria estalviar, donat el poc interès que ha demostrat la ciutadania, i adverteix que pot generar competència deslleial amb els bars de la zona.