ERC-Avancem proposa que es faci una senyalització unificada per a totes les finques de l’Horta per facilitar-ne la localització

Grup Municipal
Imatge de les diferents partides en el 25è aniversari de la Comissió de l'Horta
Hi ha nombroses parcel·les sense identificar o amb números no correlatius

El grup municipal d’Esquerra Republicana de Catalunya-Avancem a la Paeria demanarà a la propera Comissió de l’Horta, dilluns 12 de novembre, que senyalitzi totes les finques i edificacions de les partides de l’Horta amb l’objectiu d’identificar, reordenar i harmonitzar totes les parcel·les.

El portaveu del grup, ERC-Avancem, Josep Maria Baiget, lamenta que “moltes de les finques, habitatges i masos de l’Horta no tenen cap rètol i altres tenen numeracions no correlatives, cosa que dificulta moure’s pels centenars de camins sense perdre’s i localitzar els diferents domicilis.”

Per això proposa que s’elabori un projecte de senyalització unificat amb un disseny preestablert que s’adeqüi a les ordenances municipals.

A més, la proposta de resolució dels republicans també demana “que es permeti afegir el nom o renom amb què es coneix les finques, masos i torres, ja que n’hi ha que sempre s’han conegut amb el nom de la família propietària originària o de l’indret on s’ubiquen”.

Per últim, també es reclama que el govern municipal realitzi les gestions necessàries per tal d’oferir les senyalitzacions individuals al veïnat interessat a un preu tancat i ajustat.

Aquesta regularització facilitarà desplaçar-se per l’Horta i localitzar amb facilitat els domicilis i les adreces de les instal·lacions que hi ha disperses en una gran extensió. “El següent pas seria que la reordenació es reflectís en l’APP de localització de finques que ERC-Avancem va promoure a principis de mandat i que ja està operativa”, apunta Baiget.