Suport a la Vaga Feminista del 8 de març

Grup Municipal
Com ja s’ha anunciat des de l’Executiva Nacional d’Esquerra Republicana de Catalunya, la Federació Regional de Lleida, la Federació Regional de l’Alt Pirineu i l’Aran i la Federació Comarcal del Solsonès expressem tot el seu suport a la Vaga General Feminista, convocada per al proper divendres 8 de març, amb motiu del Dia internacional de les Dones.

És per aquest motiu que totes les dones que ocupen càrrecs electes i orgànics en la nostra formació a les tretze comarques de les Terres de Lleida, declinaran participar en cap acte públic o institucional que es pugui dur a terme durant aquesta jornada, sempre que no siguin els estrictament convocats pels Comitès de Vaga locals i comarcals, d’arreu del territori.

De la mateixa manera, les oficines i casals d’Esquerra Republicana de Catalunya de les Federacions de Lleida, de l’Alt Pirineu i del Solsonès també romandran tancades durant la jornada de Vaga Feminista, excepte en el cas de donar suport tècnic o administratiu a les entitats organitzadores o de col·laborar amb els mitjans de comunicació en la seva cobertura de les manifestacions i actes previstos pels esmentats comitès.

Les tres Federacions de la demarcació de Lleida apel·lem, com s’ha fet sempre des d’Esquerra Republicana, a la mobilització a favor dels drets de les dones, el proper divendres i cada dia de l’any, per seguir contribuint a una societat més justa i igualitària que faci de la República Catalana una República Feminista de dones i homes lliures.