Pueyo: “Si Víctor Torres fos entre nosaltres estaria enormement emocionat de saber que la Paeria torna a ser republicana”

El Paer en cap també ha tingut paraules de record per la seva dona Raymonde i per a tota la família Torres, dels que n’ha destacat valors com el coratge, l’esperit lluitador i l’amor a la república catalana

Miquel Pueyo, Paer en Cap de Lleida, ha participat aquesta tarda a l’ofrena floral a Víctor Torres, en el vuitè aniversari de la seva mort. Pueyo ha recordat la gran amistat que els unia amb l’històric republicà del que n’ha destacat la seva generositat i obertura de cor “poc freqüents en l’àmbit de la política”.

L’alcalde també ha fet referència a la semblança històrica del moment polític actual amb el que va viure Víctor Torres, “La família Torres, tot i ser una família acomodada de Lleida, va prioritzar la lluita pels seus ideals republicans, per davant del seu propi benestar, havent-se d’exiliar a França a causa de la forta repressió de l’estat espanyol”

En aquest sentit, Pueyo ha s’ha mostrat convençut que si Torres fos entre nosaltres, estaria enormement emocionat i content de saber que la Paeria de Lleida torna a ser republicana.  “Per aquesta raó el dia d’avui té un significat especial perquè recordem la persona de Víctor Torres a l’hora que també li transmetem el moment històric que està vivint la nostra ciutat”

Negociacions de Govern
Pel que fa les negociacions amb Junts per Catalunya-Lleida i els Comuns de Lleida per formar un govern estable a la Paeria, el republicà ha avançat que van en bon camí, “ara no és el moment de repartir regidories ni càrrecs, més aviat d’establir similituds programàtiques i trobar els punts d’entesa que ens serviran per poder formar un govern estable a la Paeria de Lleida”