Ofrena al Roser amb motiu de la Diada Nacional de Catalunya

11S
Com cada Onze de setembre, la secció local d'ERC Lleida i el Jovent Republicà han fet la tradicional ofrena floral al l'antic convent del Roser en memòria dels lleidatans i lleidatanes caiguts l'any 1707 i amb motiu de la Diada Nacional de Catalunya. També hi han assistit l'alcalde de Lleida, Miquel Pueyo, i els regidors i regidores de la Paeria, militants, independents i membres de MES-Moviment d'Esquerres.

En el seu parlament, Pueyo ha insistit en la necessitat d'eixamplar la base: "Podem ser els més purs, però també hem de fer un esforç per ser més, més oberts, més convençuts i convèncer més persones que realment hi ha una alternativa republicana per al futur del nostre país com hem pogut demostrar que hi ha una alternativa republicana per a la nostra ciutat".

Pueyo ha afirmat: "Hem de posar-nos en la pell dels lleidatans i lleidatanes que van viure els fets de 1707 però també dels nostres fills i els que vindran després. Aquesta és la nostra responsabilitat." "No hem de ser els més purs en un moment donat, hem de ser -en una visió històrica- els que més aconseguim fer avançar el nostre país en el seu camí cap a la llibertat", ha acabat el Paer en cap.

L'ofrena al Roser ha acabat amb el Cant dels Segadors.
Mots clau
: 11S Diada ofrena Pueyo Roser