El grup municipal d’ERC-Avancem inicia una campanya informativa per la ciutat Lleida

El grup municipal d’Esquerra Republicana de Catalunya-Avancem a la Paeria inicia una campanya informativa per la ciutat de Lleida. Els republicans instal·laran cada quinze dies, els dimecres a la tarda, en un indret estratègic de la ciutat, una carpa on recolliran les propostes que la gent els vulgui transmetre i els explicaran els projectes que el grup municipal té pel barri i per la ciutat.

Carles Vega, regidor d’ERC-Avancem a la Paeria, explica que amb aquesta nova campanya informativa, el grup municipal vol conèixer les preocupacions reals de cada barri, per estudiar-les i poder dissenyar un programa més adaptat a les seves necessitats. “Hi haurà un targetó amb dues preguntes, què vols i què no vols, tan pel barri com per la ciutat de Lleida. També aprofitarem per reunir-nos amb els comerços, associacions, clubs esportius i veïns del barri per extreure una radiografia més complerta de les necessitats reals del barri”, apunta el regidor.

El grup municipal aprofitarà també la visita al barri per donar a conèixer les seves propostes per la ciutat. “Donarem uns fulls informatius en els quals es podran llegir les propostes més detallades que ERC-Avancem hem elaborat per a cada barrí i per la ciutat de Lleida”, descriu Vega.