Lliçà d'Amunt

Inici Mandat 2019-2023 - Informa't setembre 2019

l'informa't
informa't, butlletí municipal
Iniciem el mandat 2019-2023. Comencem agraint la tasca que han portat a terme els regidors de l’anterior mandat. Aprofitarem també per agrair la feina que ha fet l’equip d’ERC Lliçà, els apoderats i tothom que ens ha ofert el seu suport, sigui treballant pel projecte o votant-nos. Molta sort al nou grup municipal i els seus 5 regidors. En el moment de llegir aquest article ja tindrem alcalde per 4 anys. Nosaltres ens creiem i ens agrada el que fem. Serem a la oposició i hi serem fent una oposició frontal a aquelles polítiques que no ens agraden. Treballarem incansablement per evitar la construcció de grans blocs de pisos al centre, per no permetre deslocalitzar l’Ajuntament i treure’l d’allà on està, controlarem que l’acció de govern és l’adequada... La nostra tasca a l’oposició serà ferma. Fiscalitzarem totes les polítiques socials, urbanístiques i econòmiques que es facin. Al cap i a la fi, la majoria absoluta obtinguda pel partit que governarà és només del 36% dels vots (i no el 50%+1). En qualsevol cas, volem desitjar molta sort a totes les persones que per primera vegada han estat escollides com a representants del poble. Salut i República.