Lliçà d'Amunt

Pressupost 2020 - Informa't gener 2020

pressupost, pressupostos 2020
Pressupostos municipals
Feliç any nou. Desitgem que estigueu passant unes bones festes. Llàstima que 2020 no comenci bé a Lliçà. El govern municipal, aprofitant la seva majoria absoluta (com és costum i contraposant-se a l’oferta de diàleg i transparència que va oferir al ple d’investidura), ha aprovat un pressupost que augmenta les despeses d’estructura i baixen els projectes de cultura, educació, joventut, serveis socials, cooperació, sanitat i medi ambient. I una de greu, la partida d’habitatge desapareix tot i ser conscients que hi ha famílies del nostre municipi que necessiten acompanyament i ajuda en aquest aspecte. El pressupost no inclou promeses electorals que portaven en el seu programa: piscina municipal, centre de dia, descentralització de l’OAC, processos participatius, etc. Veurem asfaltar algun carrer, pintar alguna senyalització i també marejaran la perdiu amb el desenvolupament del centre, amb la gestió de residus o amb Can Malé. Cap idea pròpia. Un pressupost que intuïm que s’enfoca a guardar ara per gastar-ho a les eleccions municipals del 2023, quan començaran a sortir diners de tot arreu per afrontar una nova campanya electoral. Tot plegat lleig, molt lleig.

Capçalera informa't