Lliçà d'Amunt

L'escola que vindrà - Informa't juny 2020

l'informa't
escriptori, escola, nens, llibres, educació, ensenyament, gratis, social
Acomiadem el curs escolar 2019-20.  Un curs que la COVID-19 ha fet viure als infants, adolescents, famílies i equips docents dels nostres centres educatius del nostre municipi d'una manera agra-dolça.
Un virus que ens ha forçat a viure l'educació d'una manera diferent, on la incertesa, ha anat acompanyada d'alts i baixos individuals i col·lectius.
El passat mes d'abril es van aprovar per ple municipal les bases reguladores d'un projecte que vol acompanyar als centres educatius en el seu desenvolupament pedagògic i camina de la mà de les seves necessitats envers la gran tasca de l'acompanyament dels infants i joves en el seu creixement personal.
La primera fase contempla la gratuïtat de llibres des de primer a quart d'educació primària i que després de ser treballada en conjunt va ser aprovada per unanimitat per tots els grups municipals. Caldrà però, ser conscients de la nova realitat a la que l'educació fa front, i si s'ha sigut capaç de consensuar un projecte d'aquests dimensions, haurem de ser capaços de poder respondre i seguir vetllant per aquestes necessitats que de ben segur es veuran modificades de cara al setembre vinent.
Perquè la única tasca que ocupa a un govern en matèria d'educació obligatòria és donar resposta a les necessitats dels centres, els infants i joves i les seves famílies.ntres educatius del nostre municipi d'una manera agra-dolça.

Capçalera informa't