Lliçà d'Amunt

Exigim més transparència!!!

nota de premsa
Confinats

Després de llegir el comunicat emès per l’Ajuntament de Lliçà d’Amunt i la informació compartida per la premsa en el que es confirmen dos casos confirmats de COVID-19, després d’un sopar que van fer divendres passat, 24 de juliol. Que ha sigut el precursor del tancament del CAP de Santa Eulàlia, on treballa una de les doctores també infectades.

Esperem una ràpida recuperació de tots, però exigim un exercici de transparència i esclareixin les següents inconsistències entre la informació publicada a la premsa, a les xarxes socials de l’Ajuntament i el propi partit, i el que consta al comunicat oficial.

En primer lloc, la premsa fa referència que el dia del sopar un dels membres estava pendent de resultats d’una prova la qual va tenir resultats diumenge vespre.

En canvi, el comunicat fa referència a una prova disabte obtenint els resultats dilluns al matí a primera hora. Així doncs, dilluns mateix es va iniciar el protocol d’aïllament a la resta de regidors i es concreta que no han estat en contacte amb cap treballador municipal.

Per a tranquil·litat de la població, ens agradaria esclarir per què la premsa Comparteix que l’infectat estava pendent dels resultats quan va anar a sopar? D’on ha tret la informació? I per què dista del que s’ha compartit en el comunicat oficial? Per què es segueix en aïllament preventiu després d’un PCR negatiu? Així mateix, quan es van dur a terme les visites a Ripotrans i a lespai Coworking compartides a les xarxes socials de l’Ajuntament i del mateix partit.