Lliçà d'Amunt

Nou curs, Festa Major i Covid

l'informa't
mapa mundi, bola del mon, covid, mascareta

De nou som al setembre. Deixem enrere un estiu atípic socialment que, a més, ens està deixant imatges com un Rei il·legítim fugint del país amb l’ajuda d’un govern que diu ser republicà però defensa i ajuda la Casa Reial. O imatges d’un govern centralitzador que aprova una llei que reclama els estalvis dels ajuntaments. Per què? Doncs perquè Espanya és un país que està a la ruïna absoluta.

Després d’un estiu així, arriba un nou curs escolar i un nou curs polític, ambdós sense un desenvolupament clar. També, la realitat sanitària que estem vivint ens obligarà a celebrar una Festa Major que ja s’anuncia pobra i dolenta. Pobra perquè sabem que la Festa Major no comptarà amb la cursa de les 24h de Ciclomotors de La Vall del Tenes ni les clàssiques proves de la juguesca. I dolenta perquè veiem les actuacions de l’equip govern. Són incapaços a fer un ple presencial que garanteixi la seguretat dels regidors i així ho declara l’alcalde. En canvi, són capaços d’anar tots junts a sopar i, amb regidors i regidores donant positiu de Covid-19, Salut es veu obligat a tancar un CAP i deixar Lliçà 15 dies amb un govern completament confinat. Per tant, intuïm que no seran capaços a fer actes públics (el temps ho dirà).

Feliç tardor i ànims a tothom.

Capçalera informa't