Lliçà d'Amunt

Insultar per amagar la incompetència

l'informa't
informa't, butlletí municipal
Informa't
El grup del PP ataca per sistema els tècnics municipals. Malfien de la informació que els donen, es queixen de com queden a les filmacions dels plens municipals, s’indignen del tracte que reben. Amb aquestes queixes només aconsegueixen incomodar els treballadors municipals que intenten fer la seva feina amb total professionalitat, superant amb la seva implicació les limitacions de recursos que l’administració pot disposar. Si intenten atacar al govern municipal a través dels professionals que fan la seva feina s’equivoquen de camí. Els regidors del PP, amb aquestes queixes només fan que qualificar-se ells mateixos, posen de manifest la seva absoluta prepotència contra els treballadors, la seva incompetència com a regidors. Culpen als altres dels seus errors. Disfressen la seva ignorància amb l’arrogància cap als treballadors. Al grup municipal d’ERC ens sembla un tracte intolerable en qualsevol cas, però més encara en el cas del grup del PP, que ha estat a govern des de 2007 i que d’una manera o altra la seva gent ha estat manant gairebé ininterrompudament al nostre poble des de l’any 1979, o segons com es miri, des de molt abans.