Lliçà d'Amunt

l'informa't
pressupost, pressupost municipal
Pressupost municipal 2017
El passat novembre es va aprovar el pressupost del 2017. Som conscients que no és el pressupost que nosaltres haguéssim fet. Tot i això considerem que és el millor pressupost possible tenint en compte la realitat política del moment. Els grups a govern hem aconseguit un equilibri entre garantir la qualitat en la prestació dels serveis públics i les inversions a realitzar. Particularment les regidories gestionades per ERC, han augmentat les partides de Transport i Mobilitat, focalitzant esforços en millorar el servei actual i pensant en una nova línia de bus. La regidoria de Joventut augmenta els serveis d’atenció als joves, col·laborant en un programa d’ocupació, fomentant la formació i obrint-se a la participació de manera que els joves decidiran què volen i necessiten. La Regidoria de Comerç, Consum, Turisme i Empresa augmenta també la partida per donar suport al creixement econòmic fomentant la col·laboració amb els sectors productius. A la vegada, la Regidoria de Companyies de Serveis tornarà a invertir prop de 250.000 € en la millora de la xarxa de subministrament de l’aigua. Continuarem treballant perquè tot això sigui possible.

Capçalera informa't