Lliçà d'Amunt

l'informa't
nadal, solidaritat, Càritas, La Marató
Nadal i la solidaritat
Aquesta és la última edició d’aquest butlletí informatiu. Això significa que s’acaba l’any i que arriba Nadal. El Nadal és una época alegre i maca per a alguns, divertida per uns altres, trista per uns quants i odiosa a per uns altres. Sigui quinsigui el cas en que ens trobem, és ben cert que el Nadal és una época on el nivell de solidaritat de la gent s’intensifica. Per poder aprofitar aquesta empenta que molts dels nostres veïns tenen, us animem que a Lliçà d’Amunt col·laboreu amb tot allò que us sigui possible. Alguns exemples són; els bitllets de bus d’aquestes dates nadalenques són a preu d’1 euro i l’import recaptat va destinat íntegrament a la Marató de TV. La comissió de festes també prepara diversos actes com el Tió Més Divertit del Món o el sorteig d’unes paneres on els ingressos també van destinats a la Marató de TV3. Tenim altres exemples com les activitats portades a terme per Càritas de Lliçà d’Amunt com l’Apadrina una Cistella o la fira de l’Escudella. Per tant, us animem a participar d’aquests i altres actes que aquests dies tindran lloc al nostre municipi. BON NADAL i FELIÇ ANY A TOTHOM.

Capçalera informa't