Lliçà d'Amunt

ERC Lliçà d'Amunt aprova el seu nou candidat

nota de premsa
candidat, alcaldia, Lliçà d'Amunt, Municipals 2019
Aquest dijous dia 5 d'abril l’assemblea de militants de la Secció Local d’Esquerra Republicana de Catalunya a Lliçà d'Amunt ha aprovat, per unanimitat, el candidat que encapçalarà la llista que el partit presentarà a les properes eleccions municipals previstes pel 26 de maig de 2019.

Durant l’assemblea, l’actual número 2 del Grup Municipal Iban Martínez ha presentat la seva candidatura per presentar-se a les properes eleccions municipals i així encapçalar el nou projecte republicà per a Lliçà d’Amunt.

Martínez ha explicat que vol iniciar un projecte de renovació sense deixar de banda el projecte central republicà com a cap de llista d’ERC Lliçà d’Amunt a les eleccions municipals de 2019. Per aprofitar l’experiència recollida aquests últims anys l’acompanyaran alguns dels regidors actuals. De fet, tant Míriam Remolà com Felip Tura que formaran part de la candidatura, tal com ho ha expressat el mateix Martínez.

Hem d’aprofitar el treball d’aquests últims anys i lexperiència del grup municipal per millorar el nostre resultat i assolir la victòria en el 2019. Volem animar els lliçanencs i lliçanenques, amb un projecte de poble que té les idees molt clares. Treballarem amb determinació per liderar el govern municipal dels pròxims anys, ha dit el precandidat.

La candidatura que liderarà Martínez apostarà per noves incorporacions d’independents, tal com es va fer el 2015: Farem una llista transversal que serà el fidel reflex de la gent de Lliçà d’Amunt, gent de diversa procedència però amb un objectiu comú, un Lliçà millor”.

L’assemblea s’ha conclòs fent un reconèixement a la tasca i tenacitat que ha estat desenvolupant el fins ara cap de llista Joaquim Ferriol i que de ben segur seguirà aportant al nou projecte republicà.