Lliçà d'Amunt

l'informa't
Holly Dolly, Festa Major, Lliçà d'Amunt
Holly Dolly, Festa Major 2018 Lliçà d'Amunt
Acaba l'agost i amb ell, per a molts de nosaltres, els dies de descans. Això vol dir que tenim a tocar la Festa Major amb les 24h de ciclomotor, l'11 de setembre Diada Nacional de Catalunya, que la canalla començarà un nou curs escolar i que s'han d'aprovar els pressupostos i les ordenances municipals. La Festa Major donarà pas al comiat de l'estiu amb gresca, principalment, gràcies a la Juguesca i les colles. Tindrem un nou i reivindicatiu 11 de setembre on no faltarà un record pels presos i exiliats polítics d'aquest país i al moviment social que va permetre votar l'1 d'octubre passat. El curs escolar començarà un any més sense que hi hagi un pla d’entorn que defineixi i relacioni tots els elements educatius i que permeti potenciar el nostre sistema educatiu i cultural. I per acabar de guarnir l'inici del quadrimestre s’hauran d'aprovar uns pressupostos que intuïm que seran continuistes, conservadors i que no respondran a les necessitats reals de la gent. Tenint en compte que l'any vinent hi ha de nou eleccions municipals, estem convençuts que seran un pressupostos que no permetran executar i gastar el necessari en allò que és important però sí en allò que permeti maquillar els últims 11 anys de govern. En continuarem parlant. Ara, gaudiu de la festa.

Capçalera informa't