Lliçà d'Amunt

l'informa't
Informa't
Capçalera informa't
Havent acabat el període estival, marxa la calor, arriben les pluges i els dies de descans, que la majoria hauran intentat gaudir, passen a millor vida formant part d’un record cada vegada més llunyà. Igual que els nens, els polítics comencem un nou curs.

Generalment, aquestes dates d’inici de curs polític, l’activitat econòmica se centra en els pressupostos. Els pressupostos municipals i les ordenances són un dels punts més calents al qual s’enfronten els equips de govern durant els seus mandats. Nosaltres ens hi apropem ara. El fet està en trobar l’equilibri entre la necessitat i l’obligació. Estem obligats a destinar una sèrie de diners a coses concretes. Inversions bàsicament, però sense poder oblidar les necessitats reals de la gent. Cal detectar aquestes necessitats i posar-se d’acord dins del govern per poder executar i gastar el necessari en allò que és important. Hem de ser capaços d’equilibrar la balança política per poder portar a terme projectes compartits i de clar benefici per la ciutadania.

Capçalera informa't