Lliçà d'Amunt

Un govern sense projecte comú - Informa't desembre 2018

l'informa't
teulades, llicadamunt, antena, telefonia, cingles
Teulades de Lliçà
Van passant els dies i va quedant molt clar que el govern que tenim és una amalgama de partits que no aconsegueixen fer projecte comú.

És més evident ara que s’apropen les eleccions municipals del 2019. Tal i com passen els mesos demostren que cadascú va per la seva banda, hi ha tres grups a govern i cadascú va per la seva banda i per mantenir el poder, no hi ha un projecte conjunt, motiu que de nou justifica la nostra sortida de govern. De fet si mirem moltes de les coses que s’estan fent son temes que nosaltres vam deixar preparats, i els que van quedar a punt ara son incapaços de tancar. Per exemple, l’antena de telefonia mòbil a la zona de Palaudàries. Vam trobar l’espai i vam parlar amb els propietaris.

Poc després de sortir de govern ens venien la idea de que ja estava tot enllestit i ens portaren per aprovar al ple un conveni amb una empresa que havia de fer-ho. Què ha passat en realitat? Doncs res de res. Bé, en tot cas, res de nou.