Lliçà d'Amunt

Qui som

Gent que coneixes

El nostre equip el componem dones i homes amb il·lusió, amb ganes d’aconseguir fer un poble millor i amb la prioritat posada en el servei a les persones. Ara fa quatre anys, aquest grup de persones vam assumir la responsabilitat de governar en el nostre municipi. Ho vam fer plens d’empenta, d’il·lusió i de respecte per una feina que sabíem que seria complexa i feixuga. Ja ens coneixes. Som gent propera, honesta, de confiança, sense altre interès que la millora del nostre poble. Durant aquests anys hem posat al vostre servei el millor de cadascú de nosaltres. Avui continuem amb la mateixa il·lusió per tirar endavant un projecte de poble compartit amb tu, amb la passió que sentim pel nostre poble i l’experiència adquirida en els quatre anys al govern.

Un grup que creix

El nostre projecte va a més, es renova i s’amplia. Cada dia hi ha més gent convençuda que tenim un futur i que tenim un projecte pel qual val la pena lluitar. Noves cares, doncs, se sumen al nostre equip.

Les noves incorporacions, sens dubte, aportaran frescor i empenta a l’equip municipal. Això és el que volem. Són gent d’aquí i de diferents àmbits. Són gent del món de l’esport, de l’escola, de la cultura… Són persones joves, amb coneixements i amb idees. Gent activa i amb moltes ganes de participar, en primera persona, en el futur col·lectiu.

Créixer i rejovenir-se és la millor vacuna per no acomodar-se, per no desconnectar-se mai de la realitat i de les necessitats reals de la gent. Créixer és la millor garantia que la gent d’Esquerra no deixarà mai d’estar al servei d’aquest poble.

Imatge