Lliçà de Vall

Totes les notícies

PLE EXTRAORDINARI CANVI ALCALDIA

17/6 2017 Ple extraordinari de l'Ajuntament de Lliçà de Vall. Renúncia de l'alcaldia per part de Josep Serra (ERC/JuntsxLldV) i nomenament de Xavier Serrate (PdeCat) com a nou alcalde de Lliçà de Vall pels dos anys restants, en compliment del Pacte de Govern signat a principi de legislatura entre CIU ( ara PdeCat / Demòcrates) i ERC/JuntsxLldV.  En dos anys hem engegat molts projectes, la majoria d'ells reivindicats per la població de Lliçà de Vall des de feia molts anys (Monument 11 de setembre, recuperació del safareig , adquisició de Can Coll , enllumenat de Can Vilardebó, il·luminació de la façana de l'església parroquial, projecte i aprovació de subvencions de la Diputació de Barcelona per a cobrir la pista esportiva del Kaliu (2017) i per a la reforma del Teatre (2018), inici de la revisió del nou POUM, Pla del Molí ( promoció vivendes ), Gimnàs Escola Les Llisses, Processos participatius ( Pressupost Joventut, pressupost FM joventut, Festa Major, Festa de Primavera, Cavalcada de Reis....) , projecte Casal d'avis a l'edifici antic Vinyals,..... Tots aquests projectes són fruit d'una bona entesa i del compromís adquirit per part de l'equip de govern .  Durant aquests dos anys que tenim per davant, els tres regidors d'ERC/JuntsxLldV seguirem amb el mateix compromís de treball en totes les regidories que liderem  i de bona entesa i cohesió amb l ' equip de govern per tal de finalitzar tots els projectes engegats . El fins ara alcalde Josep Serra, passarà a portar la Regidoria d'Ensenyament. En Jaume Monteis (Regidor d'Urbanisme i Medi Ambient) i Núria Casademunt (Regidora de Cultura, Esports i Joventut) seguiran amb les seves regidories corresponents.  ERC/ JuntsxLldV compromesos amb Lliçà de Vall i amb Catalunya!

COL.LOQUI/VERMUT AMB JORDI SOLÉ

El proper dissabte dia 20 a les 11:30 a la Plaça de la Vila de Lliçà de Vall, al costat de la parada d'ERC i col·loqui/vermut amb Jordi Solé! Us esperem! Convideu a amics i veïns, sobretot si tenen dubtes sobre la República que farem!!

ERC/JuntsxLldV a la Trobada Municipalista d'ERC 2017 a Lloret de Mar

Més de 400 regidors hem participat els dies 24 i 25 de març en la trobada municipalista anual d'ERC a Lloret de Mar. La jornada permet als càrrecs electes locals d'Esquerra posar en comú les polítiques municipals . Un espai de formació i intercanvi d'experiències. . Construïm la República lliure i justa des dels municipis! #TM2017ERC

Joan Tardà a Lliçà de Vall

El diputat d’ERC al Congrés Joan Tardà va participar el passat 10 de març en l’acte central de la campanya ‘La República que farem’, que ERC/Junts per Lliçà de Vall va organitzar en el teatre del Casal Social, ple a vessar. Tardà no es va estar de dir al públic assistent que Catalunya mai havia avançat tant com fins ara i que està a les nostres mans les possibilitats d’aconseguir la independència: “Per primer cop disposem de totes les eines per assolir el que fins ara era un somni per a milions de catalans, i que ha de ser una realitat”. El dirigent republicà va assegurar que la celebració del referèndum serà tot un èxit pel poble català: “Hem de fomentar la participació tant dels votants del sí com del no”. Per Tardà l’única opció per conservar l’Estat del benestar i aconseguir més drets subjectius és amb la nova República Catalana: “A Espanya han desaparegut els arguments que servien per justificar la negativa a un referèndum com són les pensions i la viabilitat econòmica”. Sobre el Procés Constituent i la redacció de la Constitució de la nova República Catalana, Tardà va dir “que ha de ser flexible i adaptable al pas del temps. La fórmula perquè el procés surti bé és seguir procediments curosos i comptar sempre amb l’aval de la ciutadania”. Per últim, Tardà va encoratjar als sectors de l’esquerra nacional catalana que són favorables al referèndum i els va demanar que siguin valents i es posin al costat dels partits que defensen l’actual full de ruta.

JOAN TARDÀ a Lliçà de Vall el 10/03/17

El proper divendres dia 10 a les 19h, Joan Tardà serà a Lliçà de Vall per parlar-nos de la República que farem . En Josep Serra, actual alcalde de Lliçà de Vall, donarà la benvinguda i farà una introducció. Tot seguit, el company Jordi Seguer, periodista i regidor d'ERC de Parets del Vallès, conversarà amb en Joan Tardà i tot seguit donarem veu al públic present, per tal de contestar i debatre els dubtes i preguntes que puguin sorgir.  Pensem que és una gran oportunitat per a tots poder debatre tot el que es refereix a la propera República que farem entre tots i totes.  SI TENS DUBTES..........VINE I PREGUNTA!!!! I SI TENS APORTACIONS A FER........T'ESCOLTAREM!!!

Butlletí 1 "JUNTS" d'ERC/JuntsxLldV

Aquí teniu el Butlletí n.1 que hem repartit per totes les bústies de Lliçà de Vall.  En principi, tenim intenció de fer-lo semestral i pretèn ser una eina de comunicació clara i eficaç.