Lliçà de Vall

Totes les notícies

COL.LOQUI/VERMUT AMB JORDI SOLÉ

El proper dissabte dia 20 a les 11:30 a la Plaça de la Vila de Lliçà de Vall, al costat de la parada d'ERC i col·loqui/vermut amb Jordi Solé! Us esperem! Convideu a amics i veïns, sobretot si tenen dubtes sobre la República que farem!!

ERC/JuntsxLldV a la Trobada Municipalista d'ERC 2017 a Lloret de Mar

Més de 400 regidors hem participat els dies 24 i 25 de març en la trobada municipalista anual d'ERC a Lloret de Mar. La jornada permet als càrrecs electes locals d'Esquerra posar en comú les polítiques municipals . Un espai de formació i intercanvi d'experiències. . Construïm la República lliure i justa des dels municipis! #TM2017ERC

Joan Tardà a Lliçà de Vall

El diputat d’ERC al Congrés Joan Tardà va participar el passat 10 de març en l’acte central de la campanya ‘La República que farem’, que ERC/Junts per Lliçà de Vall va organitzar en el teatre del Casal Social, ple a vessar. Tardà no es va estar de dir al públic assistent que Catalunya mai havia avançat tant com fins ara i que està a les nostres mans les possibilitats d’aconseguir la independència: “Per primer cop disposem de totes les eines per assolir el que fins ara era un somni per a milions de catalans, i que ha de ser una realitat”. El dirigent republicà va assegurar que la celebració del referèndum serà tot un èxit pel poble català: “Hem de fomentar la participació tant dels votants del sí com del no”. Per Tardà l’única opció per conservar l’Estat del benestar i aconseguir més drets subjectius és amb la nova República Catalana: “A Espanya han desaparegut els arguments que servien per justificar la negativa a un referèndum com són les pensions i la viabilitat econòmica”. Sobre el Procés Constituent i la redacció de la Constitució de la nova República Catalana, Tardà va dir “que ha de ser flexible i adaptable al pas del temps. La fórmula perquè el procés surti bé és seguir procediments curosos i comptar sempre amb l’aval de la ciutadania”. Per últim, Tardà va encoratjar als sectors de l’esquerra nacional catalana que són favorables al referèndum i els va demanar que siguin valents i es posin al costat dels partits que defensen l’actual full de ruta.

JOAN TARDÀ a Lliçà de Vall el 10/03/17

El proper divendres dia 10 a les 19h, Joan Tardà serà a Lliçà de Vall per parlar-nos de la República que farem . En Josep Serra, actual alcalde de Lliçà de Vall, donarà la benvinguda i farà una introducció. Tot seguit, el company Jordi Seguer, periodista i regidor d'ERC de Parets del Vallès, conversarà amb en Joan Tardà i tot seguit donarem veu al públic present, per tal de contestar i debatre els dubtes i preguntes que puguin sorgir.  Pensem que és una gran oportunitat per a tots poder debatre tot el que es refereix a la propera República que farem entre tots i totes.  SI TENS DUBTES..........VINE I PREGUNTA!!!! I SI TENS APORTACIONS A FER........T'ESCOLTAREM!!!

Butlletí 1 "JUNTS" d'ERC/JuntsxLldV

Aquí teniu el Butlletí n.1 que hem repartit per totes les bústies de Lliçà de Vall.  En principi, tenim intenció de fer-lo semestral i pretèn ser una eina de comunicació clara i eficaç.

COL.LOQUI PARTICIPATIU ERC/JuntsxLldV

Un any a l'Ajuntament i ho hem celebrat!!! El passat dijous dia 16 de juny vam organitzar un col·loqui amb l'Alcalde Josep Serra i els Regidors Jaume Monteis i Núria Casademunt i amb la presència de Dionís Guiteras, Alcalde de Moià, President del Consell Comarcal del Moianès i Vicepresident Primer de la Diputació de Barcelona.  Gràcies a tots als presents!!!