Lliçà de Vall

UNA NOVA ETAPA - Elecció de la candidata i la nova executiva

El passat 30 d’octubre es va celebrar l’assemblea d’Esquerra Republicana de la secció local de Lliçà de Vall per tal d’escollir la nova executiva i la nova cap de llista per a les eleccions del 2019.

Emoció, il·lusió i futur.

Paraules que podrien definir a la perfecció el dia d’ahir.

La proposta d’executiva encapçalada, a la presidència, per Joaquim Soler i Pacheco i que compta, a la secretaria d’organització amb en Marc Rico, a finances amb en Josep Maria Martínez, a dona i igualtat amb l’Ainhoa Martín, a política municipal amb la Marta Bertran i com a responsable del Jovent Republicà i a la secretaria d’imatge i comunicació a l’Aina Martorell, va ser l’escollida. Des de l’executiva local ens agradaria donar les gràcies a totes les persones que van posar el seu granet de sorra abans que arribéssim nosaltres per tal que el partit tirés endavant i a totes aquelles que ens acompanyaran en aquest viatge. Agafem doncs, amb molta força, aquesta nova etapa on esperem que ens acompanyin molts encerts.

Per altra banda, Marta Bertran i Ramon va ser escollida com la candidata per a les eleccions del 2019, amb un 92,3% dels vots (24 vots a favor i 2 abstencions). Des del grup municipal et desitgem molts encerts en aquesta etapa, Marta. Estem convençuts que, com tot el que fas, ho encararàs d’una manera il·lusionant i amb força, i, com ens vas dir ahir, seguint les dues passions que no pots amagar: la pedagogia i la infància.

Encarem, doncs, aquesta nova etapa amb moltes ganes de treballar i amb l’objectiu d’intentar transmetre a tots els valors que ens defineixen com a persones i com a grup municipal.