Lliçà de Vall

Qui som

Hola a tothom.

Benvinguts a la web d’Esquerra Republicana de Lliçà de Vall.

Us agraïm que visiteu la nostra pàgina. Mitjançant aquesta web us tindrem informats de les nostres activitats polítiques i socials al municipi.

El primer que heu de saber és que ens presentem a les eleccions municipals del maig del 2015 amb el nom d’ERC-Junts x LldV.

A la secció local estem preparant una llista per a les municipals formada per persones conegudes, que tenen ganes de treballar pel poble i de fer una política més transparent, més justa i participativa, i que pensi en les persones i en les seves necessitats com a ciutadans que han de gaudir d’un poble on sigui un orgull viure.

Treballem per oferir els mitjans per aconseguir un teixit social fort i emprenedor que faci de Lliçà de Vall un poble on l’estima pel país i per la justícia social sigui el motor que ens mogui a fer camí.

Som gent d’esquerres, republicans i independentistes. Volem aportar la nostra feina, les nostres idees i la nostra sensibilitat per fer una política moderna i que miri al segle XXI, un segle amb noves oportunitats en què caldrà aprofundir en l’emprenedoria i aprofitar la capacitat d’adaptació a la modernitat que Catalunya, com a país capdavanter, ha demostrat al llarg de la història. Lliçà de Vall no pot quedar al marge del futur que ha de dibuixar l’Europa dels Pobles.

Volem ser útils. Volem sentir la vostra veu i escoltar les vostres idees, tot el que ens pugueu aportar per créixer junts.

Creiem que és possible una manera nova de gestionar el municipi. Volem un poble on es vetlli per la gent i per l’entorn. Aconseguirem un municipi cohesionat, fort i dinàmic
.
Hi ha molta feina per fer, i entre tots la farem. Estem convençuts que formem un equip que fa patxoca, i som al vostre costat.
Salut!

Imatge