Lloret de Mar

Totes les opinions

Jordi Orobitg

Les terrasses de Lloret. Un cercle virtuós?

Els darrers anys, en l’ àmbit futbolístic, s’han atribuït els èxits d’un dels equips de la capital de Catalunya a allò que se’n diu “un cercle virtuós”, és a dir, la suma d’una bona gestió i d’uns bons professionals que ha permès obtenir els millors resultats. A Lloret també en tenim un de cercle, el que caldria qüestionar-se és la seva virtuositat. Així, alguns recordaran que l’Alcaldia del senyor Crespo i de l’equip de CiU l’any 2003, es va iniciar amb una més que polèmica decisió, com fou la d’autoritzar que un membre del seu equip disposes d’autorització per a instal·lar una terrassa a la plaça Piferrer, vinculada al seu establiment al carrer Sant Pere.

Fi de curs.

Jordi Orobitg

Aquest que llegiu és el darrer escrit de la legislatura. El proper 22 de maig els ciutadans de Lloret serem cridats a escollir aquells qui ens han de governar els propers anys. Vist l’anterior, toca fer pre-campanya. Podria aprofitar l’espai amb que compto per fer volar coloms, parlar del sexe dels àngels o relacionar el seguit de tòpics propis de l’ocasió. El que em demana el cos però, és dir allò que crec comparteixen molts lloretencs, i és el convenciment de que no podem seguir amb la situació actual.