Malgrat de Mar

Notícia

El govern municipal aprova el full de ruta per la implantació de l’administració electrònica

El passat dimarts, la Junta de Govern Local va aprovar un document ordenat i prioritzat del conjunt d’actuacions que seran necessàries per tal de poder disposar d’una bona gestió documental electrònica, un sistema previst a la nova normativa de procediment administratiu. Aquesta es basada en una administració sense paper, basada en el funcionament electrònic que estalvia costos i que reforça les facilitats per la ciutadania i les empreses.

La Comissió Municipal d’Administració Electrònica, presidida pel regidor Ramir Roger (ERC), ha fet un treball conjunt per tal d’elaborar un document complert i fet a mida per l’Ajuntament de Malgrat. El document també inclou que per dur a terme aquesta adaptació amb garanties caldrà dotar-ho de recursos econòmics i humans.

Des de l'Àrea de Govern Obert el regidor Ramir Roger treballa per garantir una comunicació bidireccional i transparent entre l'Ajuntament i la ciutadania, i perquè aquesta pugui participar en la presa de decisions polítiques.