Malgrat de Mar

Esquerra Republicana expressa total suport a la política comunicativa del primer tinent d'alcalde

Després de la compareixença d’ahir del 1r tinent d’alcalde Ramir Roger davant el Ple Municipal, a sol·licitud dels grups del PSC i PP, per una suposada i infundada “censura de l’oposició a la ràdio municipal”, des d’Esquerra Republicana volem exposar que:

1- La compareixença demanada per la oposició es va demostrar totalment allunyada de la realitat després de l’exposició de les estadístiques dels minuts d’intervenció dels diferents grups polítics municipals a la ràdio municipal.
El PSC ha intervingut entre el febrer i el juliol durant 69 minuts, Junts per Malgrat 47 minuts, Esquerra Republicana 69 minuts, el PDECat 73 minuts, la CUP 51 minuts i el PP 51 minuts.
Des d'Esquerra Republicana no entenem com es pot acusar al govern de censurar la oposició davant d'aquestes estadístiques.

2- Davant les estadístiques que van demostrar clarament que els arguments de la oposició eren totalment infundats, el PSC i el PP van voler canviar de tema i van traslladar el debat a un document d'assessorament en comunicació institucional i no sobre l'objecte de la compareixença que era el reglament que suposadament s'estava incomplint.

3- La pluralitat informativa a la ràdio ha estat totalment garantida atès que la pròpia normativa expressa que la retransmissió dels Plens Municipals garanteixen suficientment el dret d’accés als mitjans de comunicació.

4- Qualsevol Grup Municipal de l’Ajuntament té la possibilitat d’anar a la ràdio diàriament si aquest genera qualsevol notícia.

5-  Esquerra Republicana mostra el seu suport absolut al 1r tinent d'alcalde Ramir Roger pels canvis que s'han fet en la política comunicativa de l'Ajuntament al capdavant de la Regidoria de Comunicació, i lamenta que la oposició confongui una política comunicativa que no els agrada amb una infundada censura de la oposició.