Malgrat de Mar

A Malgrat també votarem el proper 1 d’octubre

Comunicat d’Esquerra Republicana de Malgrat sobre la convocatòria del referèndum de l’1 d’octubre

Reunida ahir dia 7 de setembre, l'Executiva Local d'ERC Malgrat vol comunicar que davant els moments transcendentals viscuts al Parlament de Catalunya durant els dies 6 i 7 de setembre, amb l’aprovació de la Llei del referèndum d'autodeterminació, la signatura del decret de convocatòria, i l’aprovació de la Llei de transitorietat jurídica i fundacional de la República:

1. Esquerra Republicana de Malgrat mostra el seu total suport a les tasques que estan duent a terme els diputats i diputades del Parlament de Catalunya, i el Govern de la Generalitat de Catalunya.

2. Esquerra Republicana de Malgrat celebra la signatura del Decret de l’Ajuntament de Malgrat, de suport al referèndum del proper 1 d’octubre, i totes les mesures que es prenguin per tal de facilitar l’organització d’aquest referèndum al nostre municipi.

3. Esquerra Republicana de Malgrat fa una crida a la ciutadania de Malgrat a participar, de manera democràtica i cívica, en la votació prevista pel diumenge 1 d’octubre

Esquerra Republicana de Malgrat
Malgrat de Mar, 8 de setembre de 2017