Malgrat de Mar

Gràcies per tantes botifarrades a la Hispanitat!

Després de molts anys trobant-nos el matí del 12 d'octubre, primer a les Peixateries Velles i després a la Plaça de Ca l'Arnau per esmorzar i fer un obert de Bitlles Catalanes, aquest any la secció local d'Esquerra Republicana de Malgrat de Mar hem decidit no celebrar-ne cap més edició.

Fa uns anys que sempre anàvem dient que seria la última, però després del referèndum de l'1 d'octubre, creiem que aquesta vegada sí que el més oportú és deixar de celebrar la Botifarrada a la Hispanitat, atès que el que toca és aplicar els resultats, i deixar enrere el que havíem fet mentres el país transitava de l'autonomisme al sobiranisme.

En una setmana decisiva per implementar els resultats sorgits de l'1 d'octubre, és hora d'actuar amb mentalitat de nova República, i per aquest motiu deixar enrere la celebració d'aquesta diada contra la Hispanitat, cosa que a partir d'ara correspondrà decidir a la ciutadania que seguirà formant part del Regne d'Espanya.

Per últim, volem agrair a totes les persones que en els darrers anys hi han participat, ja sigui com a organitzadors o com a assistents. Hem passat molt bones estones al vostre costat, i us ho agraim.