Malgrat de Mar

Esquerra Republicana de Malgrat obre el termini de presentació de candidatures a cap de llista a les eleccions municipals

La secció local d’Esquerra Republicana de Malgrat ha obert el termini de presentació de candidatures per aquelles persones que vulguin optar a ser la persona candidata dels republicans a l’alcaldia per les properes eleccions municipals.

L’Assemblea Local d’Esquerra Republicana de Malgrat es celebrarà el proper dimecres 20 de juny, on hi estan convocats i amb dret a vot els militants, simpatitzants, amics i els militants de les Joventuts d’Esquerra Republicana majors de 18 anys.

Qualsevol persona que sigui militant, simpatitzant, o amic d’Esquerra Republicana de Malgrat de Mar podrà presentar candidatura si obté l’aval del 20% de la militància o és proposat per l’Executiva Local. El període de recollida de signatures acabarà el dia 19 de juny.

Un cop escollida la persona candidata dels republicans a l’alcaldia de Malgrat, Esquerra Republicana començarà a treballar per configurar una candidatura guanyadora formada per dones i homes preparats per governar Malgrat amb polítiques republicanes. La candidatura garantirà l'absoluta paritat entre homes i dones ja que serà obligatòriament una llista cremallera.