Malgrat de Mar

Ramir Roger és escollit candidat d’ERC a l’alcaldia de Malgrat

El primer tinent d’alcaldia de l’Ajuntament, Ramir Roger, ha estat escollit candidat d’Esquerra Republicana a l’alcaldia de Malgrat per les eleccions municipals del proper maig del 2019, per unanimitat dels assistents.

D’aquesta manera Ramir Roger ha renovat la confiança de militants, simpatitzants i amics d’Esquerra Republicana de Malgrat de Mar per tal de tornar a encapçalar la candidatura republicana després de ser candidat l’any 2015.

Durant el seu discurs, Ramir Roger ha agraït el suport rebut i ha posat en valor el compromís d’Esquerra Republicana per treballar pel poble de Malgrat, i l’experiència adquirida en els darrers mesos al govern municipal, en el qual ha exercit com a primer tinent d’alcaldia i regidor de Govern Obert.

Ramir Roger ha volgut reivindicar la feina feta pels 3 regidors d’Esquerra Republicana a l’Ajuntament de Malgrat, i ha destacat la importància del proper mandat 2019-2023, on la força d’Esquerra Republicana serà fonamental per tal de seguir transformant el poble de Malgrat i seguir tenint un Ajuntament republicà.

Amb la proclamació del cap de llista, Esquerra Republicana de Malgrat encara el repte de les eleccions municipals 2019 amb la voluntat de presentar a la ciutadania una llista electoral formada per persones republicanes que representin la diversitat del poble de Malgrat.