Malgrat de Mar

Esquerra Republicana rep propostes sobre comerç, turisme i promoció econòmica d'una vintena de persones

• Els regidors Ricard Núñez, Ramir Roger i Ester Martínez van participar de la jornada
Esquerra Republicana de Malgrat ha iniciat aquest dimecres 16 de gener el cicle de jornades obertes a la ciutadania per parlar de diferents temàtiques i començar a definir el Malgrat del futur.

La primera sessió, centrada en comerç, turisme i promoció econòmica s’ha dut a terme a la Biblioteca La Cooperativa. La jornada ha començat amb una introducció explicativa sobre quins eren els objectius i les propostes que portava Esquerra Republicana al programa electoral de l'any 2015, i quines són les actuacions que s'han pogut executar en els 2 anys de govern en què la regidora republicana Ester Martínez ha portat la regidoria de Desenvolupament Econòmic i Promoció del Municipi.

El candidat d'Esquerra Republicana a l'alcaldia, Ramir Roger, valora molt positivament l’experiència i destaca que “hem comptat amb la presència d'una vintena de malgratencs i malgratenques que ens han aportat reflexions i propostes molt útils. A Malgrat hi ha molta gent amb moltes coses a dir, i ho hem d'aprofitar”.

Propera sessió

Després d’aquesta primera jornada, la propera sessió està prevista pel dimecres 6 de febrer a les 20h a la sala d'exposicions del Centre Cultural, per parlar sobre Urbanisme, Medi Ambient i Espai Públic.