Malgrat de Mar

Més de 100 persones assisteixen a la presentació de la candidatura d'Esquerra Republicana

El pati de l'Arxiu Municipal va acollir el passat dissabte a la tarda l'acte de presentació de la candidatura d'Esquerra Republicana a les eleccions municipals del 26 de maig.

Més de 100 persones van escoltar les intervencions de la presidenta d’Esquerra Republicana de Malgrat, Teresa Verdaguer, el candidat del Jovent Republicà, Quim Santarén, així com els 7 primers membres de la candidatura: Jordi Masats, Fina Bernal, Vicenç Salichs, M. Àngels Casadellà, Joaquim Albert, Ester Martínez, i Ramir Roger.

L'acte també va servir per fer públiques les principals propostes del programa electoral d'Esquerra Republicana, que s'ha treballat en els darrers mesos: -Un equipament cultural amb capacitat per a 400 persones
-La millora dels serveis d'il·luminació i neteja de places i carrers
-La protecció dels principals espais d'alt valor paisatgístic, turístic i ecològic del poble per a garantir-ne un creixement sostenible
-La preservació del patrimoni local amb l'adquisició d'edificis d'alt interès històric per a convertir-los en espais d'ús general i múltiple
-La posada en marxa de mesures per a facilitar l'accés a un habitatge digne reaprofitant els habitatges buits d'entitats financeres i potenciant acords amb diferents usuaris privats
-El treball per netejar pintades i grafits i generar espais específics perquè els malgratencs s'expressin lliurement
-La creació d'àrees d'esbarjo per a gossos i mascotes a l'interior del municipi i a les platges
-L'impuls d'un pla educatiu d'entorn i posar en marxa un centre obert
-El foment de la pràctica esportiva obrir els patis de les escoles públiques
-La creació d'un projecte integral de distribució d'espais lúdics, esportius i serveis per a la platja de Malgrat de Mar.