Malgrat de Mar

Nova era: Carta dels tres regidors d'ERC a l'Ajuntament de Malgrat de Mar

Dissabte vinent tindrem una nova sessió d'investidura a l’Ajuntament, i des d'ERC, tot i la impossibilitat manifesta de seguir amb un govern de canvi, l'encarem amb un dels millors estats que es pot desitjar:  La consciència ben tranquil·la.

Deixem enrere una campanya on els pilars del nostre programa han estat la participació ciutadana, els drets socials i la cultura.  Una campanya feta des de l'honradesa, la transparència i sempre amb la veritat per davant. Sabíem que era l'única manera de no perdre el respecte als nostres votants i poder seguir mirant als ulls dels qui ens fan confiança. És per això que avui podem donar les gràcies, sense cap mena de remordiment, a les 1.366 persones que ens han votat en aquestes eleccions.  Els vostres anhels marcaran el camí a seguir al llarg d'aquest mandat . Per vosaltres ens hi deixarem la pell i lluitarem perquè no es reculi ni un mil·límetre en tot el que hem aconseguit aquests darrers anys. Vetllarem dia i nit perquè Malgrat de Mar segueixi sent un poble on les persones estiguin per sobre les directrius de partit, on els processos participatius estiguin a l'ordre del dia, on la conservació i difusió del patrimoni sigui una prioritat i on la cultura actuï com a motor de crítica, canvi i revolució.
Deixem enrere dos anys de govern on s'ha fet molt bona feina. Dos anys on hem sembrat la llavor d'un futur més just i digne i desplegat, en l’àmbit de la nostra gestió, un model de poble el qual hi creiem bojament. Malauradament aquest projecte transformador no tindrà continuïtat i tornarem a un vell escenari massa conegut per tots els malgratencs... tot i la nostra compulsiva voluntat de seure a dialogar.  De fet, a dia d'avui, seguim asseguts a taula....i hi seguirem almenys fins divendres a les 23:59h. Encara que fins al moment no ens hagin ni deixat obrir la carpeta.

Seguirem treballant amb la vista posada al futur i amb un objectiu clar: Portar a bon port aquest nou model de governança que tant somiem. Un model on les capacitats de les persones de govern sempre estaran per sobre dels ressentiments i els interessos de partit. No descansarem fins a donar a llum a aquesta nova era.  I ho farem de l'única manera que sabem:  parlant i escoltant a tots i cadascun dels veïns de Malgrat de Mar . I, per molt que diferents actors secundaris ho intentin, a nosaltres no!  A nosaltres no ens dividiran, sinó ben al contrari. Som Esquerra Republicana i ho portem a l'ADN. És per això que l'únic camí que contemplem, com no podia ser d'altra manera, és el de seguir escoltant, pencant i sumant i sumant esforços. Venim d'on venim i els 88 anys d'història d'ERC demostren que mai no ens rendirem!

Agafem doncs el relleu i prenem bona nota de l'excel·lent labor que han fet els nostres regidors, molts cops a contracorrent, al llarg d'aquests anys. Sincerament se'ns acaben els adjectius per lloar la seva perseverança. Igual que també se'ns acaben les paraules per agrair l'escalf que rebem aquests dies de la nostra militància i dels malgratencs que ens fan costat. Ells sí que sempre hi són. Sembla molt bàsic però no totes les forces del nostre municipi hi poden comptar. Per sort nosaltres sí que els seguim tenint ben a prop i creieu-nos que ens fan la vida molt més fàcil.

Tres regidors d'ERC encarem aquest nou mandat. Tres regidors que no deixarem mai de somiar en un nou model de poble fins que esdevingui una realitat. I , com tantes vegades hem cantat aquesta campanya,  si no ens deixen somiar, mai no els deixarem dormir!.

Salut i república amics!
Malgrat de Mar, 13 de juny del 2019
Esquerra Republicana de Catalunya.