local

Benvingudes i benvinguts a la pàgina web de la secció local d'Esquerra Republicana de Catalunya de Malgrat de Mar.

Avui,  les tecnologies s'han tornat vitals per a accedir a la informació.  La diversificació de les eines comunicatives es fa cada dia més evident. Fins i tot eines que varen ser concebudes no fa gaire anys es tornen poc pràctiques i cal renovar-les. És amb aquesta intenció,  de mantenir-vos al dia  de tota la feina que fa la gent d'ERC de la nostra vila, que tenim cura de la nostra web.

Sabem que cada dia són més les persones presents a la xarxa,  i el nostre compromís d'apropar-nos-hi implica dedicar una part del nostre temps a fer política utilitzant les noves eines que aquesta ens facilita. Explicar-vos també des d'aquí les línies de l'acció política d'Esquerra Republicana al nostre municipi.

Bé, només ens resta desitjar-vos que trobeu útil aquesta  web pensada per facilitar-vos la  informació d'àmbit polític local i nacional

Salut i independència!

Esquerra Republicana  Malgrat de Mar