Manresa

ERC Manresa renova una executiva que manté Ramon Fontdevila com a president fins a la consecució de l’alcaldia de la ciutat

Esquerra Manresa ha renovat la seva executiva local en una assemblea celebrada aquest dimarts al vespre que ha avalat l’única candidatura presentada per unanimitat. L’encapçala l’actual president, Ramon Fontdevila, que s’ha compromès a continuar la tasca que va iniciar el 2015 fins a la pròxima tardor, per tal d’acompanyar Marc Aloy —que el juny de l’any vinent es convertirà en alcalde de Manresa— fins al final d’un trajecte que es va començar a trenar ara fa dos anys.

Al costat de Fontdevila, repeteixen a l’executiva alguns membres que també han estat fonamentals en la consecució de l’alcaldia de Manresa, com ara Miquel León, Manel Tàpia, Teresa Sánchez, Ferran Martínez i Sílvia Sanfeliu. I entren cares noves, persones que s’han anat sumant al projecte republicà des de la darrera campanya electoral: Mireia Vila, Josep Tomàs, Mariona Descarrega, Sílvia Fernández i l’actual regidora de Recursos Humans i de Govern Obert de l’Ajuntament de Manresa, Muntsa Clotet. També formarà part de la nova executiva local Marc Aloy, com a president del Grup Municipal, així com Queralt Torres en representació del Jovent Republicà.

Amb aquest equip —que acumula experiència i també una renovació que assegura nous reptes i idees— la nova executiva agafa el compromís de continuar fent créixer el projecte republicà a Manresa i de donar el suport necessari a un Grup Municipal que, amb l’alcaldia, augmentarà encara més les seves responsabilitats envers la ciutat.

Nova executiva d’ERC Manresa
Ramon Fontdevila, President