Manresa

El regidor d'Esquerra David Aaron evita allunyar la parada del bus de Manresa del centre de Barcelona

David Aaron
L’Ajuntament de Manresa i el Consell Comarcal del Bages han obtingut el compromís de la Generalitat de mantenir la parada del Bus Exprés Manresa – Barcelona al centre de la capital catalana. Per tant, la parada no es traslladarà a la perifèria, tal com s'havia filtrat a la premsa i proposava l’Ajuntament de Barcelona. L’acord s’ha pres en una reunió telemàtica entre totes tres entitats, a la qual hi van participar el regidor per ERC d’Urbanisme i Mobilitat de l’Ajuntament de Manresa i conseller comarcal de Territori i Mobilitat del Consell Comarcal del Bages, David Aaron López, el Director de Transports de la Generalitat, David Saldoni, i el vicepresident del Consell Comarcal del Bages, Eloi Hernàndez.

Un dels principals artífexs d'aquest acord és David Aaron López, regidor d'ERC a l'Ajuntament de Manresa, que explica que "l’autocar és la connexió més ràpida entre les dues ciutats i la línia suma 700.000 usuaris l’any. A partir d’aquest moment, es treballarà per trobar una ubicació prop d’on és ara, a la Ronda Universitat, i que no faci perdre competitivitat a l'únic transport públic que enllaça el Bages amb la capital catalana en menys d'una hora”.
En aquest sentit, totes les parts s’han felicitat que les posicions d’Ajuntament, Consell i Generalitat s’hagin alineat en trobar una solució que no faci perdre competitivitat al transport públic que enllaça el Bages amb Barcelona, i que podria anunciar-se de cara al mes de gener.

• Entrevista amb el regidor David Aaron sobre el futur de la parada de bus de Barcelona