Manresa

La cultura en temps de pandèmia

cultura
La regidora de Cultura i Festes Anna Crespo
La regidora per ERC de Cultura i Festes a l'Ajuntament de Manresa, Anna Crespo, valora la feina feta en aquest any de pandèmia. I no ha estat poca. El Vibra Festival va ser un dels primers festivals de música que es van dur a terme a Catalunya malgrat la pandèmia i va comptar amb la participació d'artistes de gran nivell nacional i una assistència digna malgrat les circumstàncies. "Va ser un esclat i ens va animar pel que haviade venir després", reconeix la regidora. També es va repensar i es va evitar la cancel·lació de la Festa Major amb propostes dins els paràmetres marcats pel Govern i per últim, s'ha celebrat una reeixida Festa de la Llum, amb espectacles a l'aire lliure com els Jardis de Llum o el vol de drons. "Hem de repensar el què fem i mirar al futur. Per veure quines coses hem de canviar per millorar i quines és qüestió de temps que les poguem tornar a gaudir", conclou Anna Crespo.

• La cultura en temps de pandèmia