Manresa

Esquerra presenta un equip preparat per governar Manresa amb Marc Aloy com a alcalde

La llista sencera d'Esquerra Manresa, al pati de la Casa Lluvià
Esquerra Republicana ha presentat aquest dijous al vespre la candidatura completa amb la qual es presentarà a les eleccions municipals del proper 26 de maig. Un equip preparat per governar Manresa amb Marc Aloy com a alcalde. La presentació pública s’ha realitzat al pati de la Casa Lluvià, just després de l’assemblea de militants i simpatitzants, que aquesta mateixa tarda de dijous ha ratificat la llista per una àmplia majoria.

El candidat a l’alcaldia, Marc Aloy, s’ha mostrat molt orgullós de l’equip que l’acompanyarà i, per sobre de tot, ha subratllat la vàlua i la polivalència de les dones i homes que componen una candidatura que, ha assegurat, pot afrontar amb garanties totes les àrees de govern de l’Ajuntament. I és que amb aquest equip, Esquerra no aspira només a governar, sinó a obtenir l’alcaldia de la ciutat.

La llista la tanquen en els números 24 i 25 dos actuals regidors: Jaume Torras (regidor de Recursos Humans i Transparència i Protecció Civil) i Àngels Santolària (regidora d’Acció Social i Cooperació), dues persones que han fet una feina ingent des del govern municipal i que en l’acte van rebre un fort aplaudiment d’agraïment per la tasca feta.

LA LLISTA COMPLETA
1.- Marc Aloy Guàrdia
-Manresa, 1979
-Actual primer tinent d’alcalde, regidor d’Urbanisme i Llicències i conseller comarcal de Medi Ambient