Manresa

Acord de govern a l'Ajuntament de Manresa
Descarrega en PDF Els grups municipals de Convergència Democràtica de Catalunya (CDC) i Esquerra Republicana de Catalunya (ERC) a l’Ajuntament de Manresa hem estat treballant conjuntament des de la signatura de l’Acord d’Investidura i Governabilitat de l’11 de juny de 2015 amb l’objectiu de garantir la governabilitat de la ciutat des dels principis de la justícia social, el bé comú, la participació, la cura de l’espai públic, el desenvolupament econòmic i la projecció de Manresa; i de donar suport al procés nacional. Avui ratifiquem la validesa d’aquell acord i de les actuacions que se’n desprenen a partir dels cinc eixos programàtics que el conformen: Polítiques socials i per a la igualtat Participació ciutadana i transparència Polítiques de promoció econòmica i foment de l’ocupació Impuls del Centre Històric Millora de la mobilitat i l’espai públic L’acord s’ha desenvolupat posteriorment en el Pla de Ciutat, elaborat també conjuntament per les dues formacions polítiques, que es va presentar públicament el 24 de novembre de 2015, i que està pendent del seu desenvolupament definitiu a través d’un procés de participació ciutadana. Per aprofundir en aquest treball conjunt que hem estat portant a terme els últims mesos, Convergència i Esquerra apostem ara per constituir un nou govern municipal amb la participació de regidores i regidors dels dos grups municipals que s’estructuraria d’acord amb el que figura en el present document. I perquè sigui efectiu ho signem, a Manresa, el divendres 8 de gener de 2016.