Maresme

ERC prepara una riuada de presentacions del llibre 'Tornarem a vèncer' a tot el Maresme

• Presentacions del llibre 'Tornarem a vèncer' al Maresme
La Federació Comarcal d'ERC al Maresme ha preparat tot un seguit de presentacions (respectant totes les mesures sanitàries i de seguretat) del llibre Tornarem a vèncer, escrit per Oriol Junqueras i Marta Rovira, i publicat per ARA Llibres a gairebé tots els pobles del Maresme.

En les presentacions, obertes a tota la ciutadania, hi participaran tant ponents locals com també ponents en l'àmbit nacional que s'aniran repartint al llarg dels actes de la comarca, com ara les diputades de Pineda de Mar i d'El Masnou, Mònica Palacín i Najat Driouech, o el senador Bernat Picornell

Fins ara, el calendari de presentacions previstes per als pròxims dies és aquest:

25 de setembre: El Masnou / Tordera
26 de setembre: Argentona / Alella
28 de setembre: Montgat (pendent de confirmació)
30 de setembre: St Andreu de Llavaneres / Malgrat
6  d'octubre: Arenys de Munt
12 d'octubre: Sant Cebrià

Presentacions ja realitzades:

19 de setembre: Vilassar de Mar
20 de setembre: Calella

Tornarem a vèncer és un llibre escrit a quatre mans on es concreta l’estratègia per aconseguir la independència. Oriol Junqueras i Marta Rovira, els autors del llibre, ho fan sense eludir cap dels grans debats que han polaritzat la vida pública els darrers anys: unilateralitat sí o no, desobediència civil versus desobediència institucional, eixamplar la base o tirar pel dret... El resultat és un manual pràctic de com els republicans volen preparar Catalunya per a un embat guanyador amb l’Estat. Qui hi vulgui buscar retrets, s’ha equivocat de llibre. Només hi ha propostes de futur.