Maresme

Es va constituir dimecres a Can Batlle

Secció Local de Dosrius

Dosrius-Canyamars-El Far ja té, oficialment, representació d'Esquerra Republicana de Catalunya a la població. Dimecres, 8 d’octubre de 2014, es va constituir la secció local en un acte a la masia de Can Batlle.

A l'acte, van participar-hi 23 persones procedents dels tres nuclis de població que hi ha a Dosrius (amb Canyamars i El Far), a més de la presidenta de la Federació Comarcal del Maresme d'ERC, Blanca Arbell. D'aquesta manera, es trenca un llarg període d’absència d’Esquerra Republicana de Catalunya en la política municipal del Dosrius, tot i que en les darrers eleccions europees fou la força política més votada.

Els participants es van emplaçar a fer de la secció local una eina de canvi i regeneració de la política dosriuenca, així com a impulsar el projecte nacional d’ERC per la independencia de Catalunya. Els membres de l’executiva de la secció local són Marc Bosch (President), Eduard Garcia (Secretari d’Organització) i Eduard Vila (Tresorer).