Maresme

Blanca Arbell, escollida cap de llista a Canet de Mar

Divendres 9 juliol l'Assemblea d'Esquerra Canet va escollir per unanimitat a la Blanca Arbell i Brugarola cap de llista d'ERC per les eleccions municipals de 2011.

Nascuda a Canet de Mar l'any 1965, mare de dos fills universitaris. Ha cursat estudis d’Educadora Social, Psicologia, Filologia Germànica i Alta Cuina. És empresària en el món del lleure i ha creat el servei de l'Oficina d’Habitatge i Accessibilitat de l’Ajuntament de Canet de Mar, estant al capdavant de la seva direcció. Milita a Esquerra des de fa 4 anys i es presidenta de la secció local del seu municipi.

A nivell social, participa activament amb diferents associacions i entitats del poble, com la Plataforma per la Llengua, Ndennden Ngol•len, Montoyas, Associació de Dones Sàlvia, Canetdecideix i Ateneu Independentista Canetenc. Entén la política com una vocació, i la millor eina per continuar la feina dels avis i àvies que varen lluitar per un país lliure.

Després de l’assemblea es va fer la presentació pública davant d'una setantena de persones que hi varen assistir per donar-li suport.