Maresme

L'educació torna a ser el centre d'atenció del debat d'ERC al Maresme

El diputat al Parlament de Catalunya Chakir el Homrani exposarà a Montgat, dimarts 21 de febrer, les prioritats en educació dins el marc de la campanya La República que Farem. L'acompanyaran el president de la sectorial d'Educació d'ERC, Carles Martínez, i l'alcaldessa de la població, Rosa Funtané.

Les polítiques educatives són, per a ERC, un dels pilars que han de sostenir la nova república que estem a punt d'aconseguir i per aquesta raó volem que tothom pugui participar-hi i dir-hi la seva. Després de Premià de Mar i Canet de Mar, ara és el torn d'obrir el debat a Montgat. Durant l'acte, a banda d'exposar la feina que s'està fent actualment i les línies bàsiques que hem de tenir en compte per als pròxims anys, es recullen les propostes dels assistents, que també poden fer aportacions en altres àmbits.

Recordeu que podeu participar en la campanya des del web larepublicaquefarem.cat, on hi ha un apartat específic per recollir les vostres opinions.

Serà a les 19h al local d'ERC a Mongat, al carrer Horta 18 (Mallorquines). Us hi esperem!