Maresme

En l’equador del mandat del Consell Comarcal del Maresme, ERC planteja canvis en la composició del seu grup comarcal

Els consellers sortints registrant la seva renúncia al consell comarcal aquest matí
Aquestes canvis obeeixen a factors professionals i personals de les conselleres Annabel Moreno i Laura Ribalaiga i el conseller Pau Morales, cadascun d’ells amb compromisos locals i nacionals de rellevància, alhora que a la necessitat d’adaptar-nos a les circumstàncies d’una governabilitat comarcal afeblida pel pacte entre CiU i PSC. Els tres consellers sortints han presentat la seva renúncia al registre d'entrada del Consell Comarcal avui dimarts18 d'abril.

Els substituiran Meritxell Romero (Santa Susanna), Tònia Vila (Arenys de Munt) i Albert Alfaro (El Masnou), que s’incorporen amb el repte de prendre el relleu a la dedicació i l’encert demostrats en tot moment per les companyes i el company que abandonen el grup comarcal.

Resta intacte el nostre projecte polític per al Maresme, al que ara se sumen cares noves al servei d’una comarca més pròspera, justa, sostenible i compromesa amb el procés d’emancipació nacional.