Maresme

Mònica Palacín renuncia al càrrec de consellera comarcal

Palacín, presentant la renúncia com a consellera comarcal al Maresme
La portaveu d'Esquerra Republicana de Catalunya al Consell Comarcal del Maresme (CCM), Mònica Palacín, ha renunciat avui a través d'una carta a les seves responsabilitats com a consellera comarcal. La renúncia es farà efectiva en el proper ple del 17 de juliol.

Palacín explica en la carta que per diversos motius es veu impossibilitada per poder continuar exercint aquesta responsabilitat. L'encara consellera va entrar al CCM el 2015 com a regidora de Pineda de Mar d'on ara n'és també l'alcaldable. Els resultats de les eleccions del 21 de desembre al Parlament de Catalunya van comportar el seu nomenament com a diputada, un altre dels fets que han influit en la seva decisió.

La formació republicana agraeix molt especialment la dedicació i la perseverança de la que també ha estat presidenta de la Federació Comarcal del partit al Maresme. El relleu en el càrrec al CCM l'agafa el regidor republicà a Sant Pol de Mar, Albert Zanca.